.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بيانيه سازمان جهاد كشاورزي مازندران به مناسبت بزرگداشت هفته دولت

 شمال نیوز: هفته بزرگداشت دولت هر ساله ياد و خاطره دولتمردان صديق و خدومي همچون شهيدان رجايي و باهنر را در ذهن ها زنده كرده و حلقه هاي مستحكم ارتباط ملت و دولت را در نظام مقدس جمهوري اسلامي به نمايش مي گذارد. بر اين اساس گراميداشت هفته دولت فرصت مناسب و مغتنمي براي تقدير از زحمات و خدمات رياست محترم جمهوري و دولت خدمتگزار ملت بوده و نقطه قوتي در برقراري ارتباط و پيوند عميق بين مسؤولين دلسوز و مردم خواهد بود تا عموم طبقات مردم از فعاليت ها و خدمات ارزشمند نظام مطلع گردند.

بزرگداشت هفته دولت را امسال در شرايطي برگزار مي كنيم كه از سوي مقام معظم رهبري سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاري شده است. بدين مناسبت تجليل از خدمتگزاران به عرصه كار و تلاش و توليد و بزرگداشت 15 هزار شهيد دولت بر شكوه و عظمت آن افزوده است.

   اميدواریم مجموعه كارمندان، مديران و دولتمردان با نصب العين قرار دادن رهنمود هاي حکیمانه  مقام معظم رهبري در همه ابعاد از هيچ تلاش و كوششي براي اجراي سياست هاي اقتصادي ترسيم شده جهت ارتقاء سطح توليد، ايجاد اشتغال، رساندن كشور به مرز خودكفايي و استقلال واقعي در همه زمينه ها و كاهش دامنه فقر و محروميت به منظور تحقق عدالت اجتماعي فرو گذار نكنند و عزم خود را با هدف شكوفايي ايراني آباد و سربلند در جهت توسعه پايدار كشور به نمايش بگذارد.

در هفته دولت امسال توسط سازمان جهاد كشاورزي مازندران  59  پروژه خدماتی، زیر بنایی و تولیدی بخش كشاورزي با اعتباري بالغ بر 1382 میلیارد ریال به بهره برداري مي رسد كه با افتتاح اين پروژه ها 89 روستا و 10 هزار و 120 خانوار از مزایای آن برخوردار خواهند شد.

مديران و پرسنل خدوم سازمان جهاد کشاورزي مازندران ضمن تجديد ميثاق با امام شهيدان و شهدای والا مقام  8 شهريور ( شهیدان رجايي و باهنر و 15 هزار شهيد دولت) و 161 شهيد سنگر ساز بی سنگر سازمان جهاد کشاورزی مازندران با خداي خويش عهد مي بندند در راستاي تحقق اهداف والاي شهيدان گرانقدر و اطاعت از رهبر معظم  انقلاب حضرت آيت ا... خامنه اي (حفظه ا...) و اجراي سياست هاي دولت كريمه جناب آقای دکتر روحانی رهرو راه شهيدان هميشه جاودان باشند.                          
 انشاء ا...



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.